1:a December

Idag är det första December och det betyder att man få öppna första luckan på chokladkalendern! :D Vilket jag redan gjort dårå (;


Den här dagen har varit riktigt seg tycker jag.. har inte haft lust till nånting egentligen. Men skoldagen började med lunchkonsert i samlingssalen, vissa uppträdanden bättre än andra. Sedan hade vi IV-valet och jag tyckte att det var en väldigt oseriös lektion kändes det som.. men men.. Fick sedan skjuts hem av min älsklings Louise! ^^

Sedan hade min älskling köpt med mat till mig från BK så då slapp jag laga mat när jag kom hem också ^^ Gullplutt<3 Jag har även försökt, lyssna FÖRSÖKT, plugga religion men vilket inte alls funkar.. Så himla tråkig text att läsa så man kan inte koncentrera sig.. nog för att jag har svårt för att koncentrera mig på läsning i vanliga fall men det här med religion-pluggandet tog priset! Usch! Hatar verkligen att plugga :(

Jag kan inte sluta tänka på min farfar heller som ligger på sjukhus.. Det är nästan det enda jag har i mina tankar just nu, kan inte koncentrera mig på annat... Tycker så fruktansvärt synd om honom så det är inte sant. Helst så skulle jag vilja åka upp till Gävle sjukhus och sitta och vaka vid hans sida tills han blir bra<3
Tänker på dig Farfar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0