B & J

Har precis mumsat lite på min Ben & Jerry´s som jag köpte igår :) Chunky Monkey, vaniljglass med chokladbananer och valnötter. Smakar mumma! ^^ Men min absoluta favorit är Bohemian Raspberry, vaniljglass med brownies och hallonswirls, YUMMY!


Hade praktik idag i alla fall och det gick bra :) Hade åtminstone en kund som jag klippte ^^ Om någon vill bli klippt så får ni gärna säga till ! ^^

Måste skriva min bokrecension om min bok som jag läst också, men när jag ska hinna det!? >< blääh...

Nu måste jag skriva min affärsplan också för imorn ska jag och Louise på rådgivning på Startcentrum. Efter det så ska vi på ett till möte! ^^ Ujuj.. en massa saker som måste göras innan vi kan starta företag ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0