Jul

Det har blivit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna pga. att jag inte har haft tillgång till någon fungerande dator.. Men nu skriver jag i alla fall :) Åkte hem till Hälsingland i måndags, igår så hjälpte jag pappa att julstäda, ta fram granen m.m. sen va jag iväg och köpte de allra sista julklapparna så nu är det färdigt :) Idag har jag slagit in alla julklappar och gjort en smörgåstårta eftersom att pappa fyller 50 imorn, på självaste julafton ^^ Den blev riktigt fin i alla fall. Nu sitter jag hemma hos pappa och ska väl hjälpa honom att slå in lite mera julklappar och så :)

Skriver lite mer nån dag när jag har tid så God Jul på er! :)


Kommentarer
Postat av: dannie

Haha, nej jag vet. Helt hopplöst. Fattar inte varför man inte kan släppa taget...

2009-12-23 @ 21:34:56
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0