Möten & Praktik

Idag har det varit en vääääldigt seg dag.. Dagen började med att jag och Louise var iväg på rådgivning på Startcentrum kl 09.00 så vi ska försöka sätta oss ner och göra våran affärsplan och sedan boka en ny tid för rådgivning. Efter det, vid kl. 10.00 så var vi iväg till Timax på möte, gick väldigt bra och det blir nog att vi kommer att köra på deras kassa- & boknings-system när jag och Louise ska komma igång med salongen :) Det blir riktigt nice!

Sedan har det varit praktik för hela slanten! Klippte Louise och det blev riktigt bra tycker jag och hon blev ju nöjd också så ^^ Efter det gick dagen assakta! Seg som kåda var den :O

Men nu sitter jag här ihopkuren under ett täcke och myser. Ska väl ta och sova snart så att jag kommer upp imorn för att göra min sista praktikdag och sen äre jullov! ÄNTLIGEN! Det är sååå efterlängtat kan jag säga! Det verkar ju även som att det kommer att bli en vit jul trots allt iår ändå :) Det ger vi tummen upp och ett stooort smile för! :D (Y)

Näe nu ska jag äta upp sista slatten av min Ben & Jerry´s! ^^

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0