Speechless...

Julen är över.. men jag vet inte om jag ska vara glad eller inte. Farfar är inte frisk än och han kommer att vara kvar på sjukhuset en lång tid framöver.. han var alltså inte med på julafton.. kändes inte som en vanlig julafton, den kändes overklig och inte som julen brukar göra när farfar är med... Var bara en dålig stämming.

Jag känner mig konstig just nu.. Det kanske verkar lugnt på utsidan men på insidan så blåser känslostormar inom mig.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till eller vem jag ska prata ut om det med.. För vissa kanske det är än världslig sak, men för mig så är det hela mitt liv allt spelar på. Allt som händer runt om kring mig, påverkar mitt psyke och jag vet inte var jag ska göra av alla intryck, händelser och minnen.. Jag vill bara kunna stoppa ner allt i en ask och låta det ligga där tills jag känner mig redo för att ta itu med allt. Allt som hänt det senaste halvåret är det värsta.. Så mycket intryck och så mycket som jag insett om vissa människor i min närhet, om hur dana de verkligen är, hur vissa inte kan tänka på mer än sig själv och som inte har någon respekt alls för deras omgivning utan struntar i konsekvenserna, det är det värsta jag kan se som en "egenskap" i min omgivning. Jag blir bara så arg och lessen på samma gång. Jag vet inte vad jag ska göra för att slippa känna såhär... Jag vill må bra, jag vill slippa vara arg på andra och jag vill att min farfar ska bli frisk igen! Jag är så fruktansvärt trött på att vara deprimerad just nu, jag är så trött på att ställa upp på människor som inte ens säger tack och ger uppskattning för det man gör... Kan inte du bara inse att allt kretsar INTE runt dig!! Jag orkar inte vara deprimerad längre, och särskilt inte på grund av dig, du bara förstör för alla andra i min omgivning, att de ska orka lyssna på vad jag har att säga om dig och ditt beteénde. Tack och lov så är det inte lång tid kvar nu.. Så snart kanske jag kan få slippa en massa skitsnack och oärlighet från dig. Tycker du kunde ha pratat med mig om dina problem istället för att allt skit ska komma fram bakvägen.. Hoppas att du har lyckats och att du mår bra över att sprida din skit... Egoist.

Jag är mållös angående dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0