2 år <3

Tjoho :) Jag har precis gjort mig iordning för skoldagen och ska snart kila iväg till bussen. Idag blire tydligen bara snack om gesällen.. Någon person skulle komma och prata om den och ge oss respons på vad vi har gjort och ge tips på vad vi ska tänka på och så. Får se hur den här dagen kommer bli, antagligen lång.. 9-16 >< Men men, har man haft en långhelg så ska man väl inte klaga ^^

Idag firar jag och min sötnos 2 år tillsammans. Tänk vad tiden går fort när man har roligt säger jag då bara :) <3
Jag älskar honom så obeskrivligt mycket och hoppas att det varar enda in till slutet av våra äldra dagar <3



Men nu måste jag gå och borsta tänderna sen ska jag kila till bussen! :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0