Färdig!

Nu har jag plockat undan all tvätt och städat hos gerbilerna så nu har dom rent och fint :) Ska väl städa lite mer i mitt rum imorn, damma och så, för hyllorna är ju vita nu fast än att dom egentligen är svarta :o Så det behövs nog dammas lite och så ^^ Men det tar vi imorn, lika så med pluggandet till Religionkunskapen.

Jag har fått så himla mycket tankar kring vad som kommer att hända efter studenten.. Det är ju bara 7 månader kvar liksom! :o *panik* Man ska hinna fixa allt innan det också, studentmössa, studentklänning, balklänning m.m. Och efter studenten så äre ju aldrig mera någon skola!? Jo, om man vill läsa vidare men det tänker inte jag göra i vilket fall, för jag börjar förmodligen att jobba med Louise på hennes blivande salong på en gång :o Känns lite stressande på något vis men ändå bra, för jag får bo kvar här nere! :D Men måste iaf börja leta efter en ny lägenhet om ett tag, eftersom att jag och Matti inte kan bo kvar i den här 3:an eftersom att den är förstor för oss två och för dyr.
Men tänk va skönt, jobb direkt efter man slutat skolan (förhoppningsvis/troligen), skaffa egen lägenhet med personen man älskar mest, får starta ett helt nytt liv helt enkelt! Jag längtar redan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0