Hello Kitty

Tjoho! :) Nu var det ett tag sen jag skrev men har liksom inte haft ork efter allt som har hänt :/ Tänker iaf på dig Farfar<3 Bli frisk snart!

Den här dagen har varit ganska slapp, skola sen hem och städa/tvätta och skriva klart uppgiften till kultur & stilhistorian. Skönt att ha den läxan färdig innan jul i alla fall. Det här är ju sista skolveckan för mig och de andra i klassen innan jul för de som inte vet, eftersom att vi går ut på 2 veckors praktik innan jul, så det kommer att bli slappast.

Men idag när jag städade så var min älskling iväg och handlade lite och när han kom tillbaka så hade han köpt plåster åt mig ( eftersom att jag behövde det ) med hello kitty på och sen hade han även köpt isglassar med Hello Kitty ^^ Han är för söt den pojken! <3
När jag var hem i helgen så fick jag även en Chokladkalender av min mamma med, (SURPRISE!) Hello Kitty på! Haha! Hon är väl för söt hon med ^^ <3

Men nu ska jag hitta på lite annat innan jag ska sova. Så lägger upp lite bilder på glassen m.m. ^^



Fick bli miniatyrer för mitt interner cpar just nu :o

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0