Idrott och projektarbete

Idag blir det nog en ganska så lugn dag :) Börjar med idrott kl 11.00, lunch kl 12.10 och sen projektarbete kl 13.00-15.00 :) Rätt skönt, så när jag kommer hem idag så tänkte jag faktiskt ta och göra en storstädning i lägenheten igen för ja, det ser ju nästan ut som ett bombnedslag här nu igen :s Men så äre när man kommer hem efter skolan om dagarna och man är skittrött och seg.. Sen tänkte jag försöka ta tag i kultur & stilhistoria-arbetet så att jag kan slappa järnet resten av helgen, för jag har bestämt att den här helgen ska bli en lugn helg eftersom att tjejgänget ska till Mora nästa helg och helgen efter det så blire krogen här i Örebro ;D Nice nice! ^^

Näe men nu måste jag ta och pallra mig iväg till bussen ^^
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ni måste ju med ut på söndagen den 22a på min 18årsdag vi är ju lediga på måndagen : )



röjjjjj <3

2009-11-06 @ 18:13:00
Postat av: Anntonia

Ja klart vi ska Linnéa :D

röjj ska det blii! <3

2009-11-06 @ 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0