Ingen rubrik..

Helgen har varit suverän i Mora med mina flickor :D , förutom vissa delar av den ^^ Men det blir utgång här i Örebro på fredag också, så det kommer att bli Mirres debut här i Öret iaf ;D haha! Lilla Miranda har blivit stor! ^^ Tack för en jättebra helg gumman! :) We love you a lot! <333


Men nu ska jag inte prata mer om Mora för tillfället. Tänkte berätta att jag känner mig fruktansvärt stressad över det kommande halvåret.. Massa läxor som ska vara klara innan jul, efter jul så ska projektarbetet vara klart och det känns inte bra, måste börja leta ny lägenhet innan studenten, STUDENTEN, balen, 3 veckors arbetslöshet, börjar jobba som egen företagare den 28:e juni (troligen blire någon gång kring det datumet, inget är säkert än)... HERREGUD!  Känner hur paniken kryper tätt inpå.. Känns som att man kommer att bli vuxen på en gång, måste jobba 5 dar i veckan, betala räkningar m.m.! shit.. Men förhoppningsvis så kommer det att gå bra :) Så länge jag har alla mina nära och kära vid min sida så kan jag nog klara av det! :)




Kommentarer
Postat av: Miranda

taaaack i massor honey :D hoppas på en toppenkväll nu oxå då:D<333

2009-11-20 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0