Kort helg

Denna helg har gått på tok för fort! I fredags så gjorde jag inte så mycket, satt och spelade lite data med älsklingen till framåt 2 på natten tills vi kom på att det kanske var dags att gå och lägga sig ^^
Vaknade vid 12 på lördagen, det var skönt att få sova ut lite. Vid 16-tiden tog vi tåget ner till Hallsberg och hans föräldrar, fick pannkakor när vi kom fram, mumma! ^^ Vi pratade och spelade sällskapsspel i stortsätt hela kvällen fram till 02.30 ^^ haha!
Gick och lag oss och gick sedan upp vid 12 igen :) Då passade vi på att gratta Mattis pappa på farsdag och sen ringde jag min pappa och grattade honom :) Jag skickade ett kort till honom med två trisslotter tidigare i veckan och han blev glad för dem, men dock så vann han inget :/ Men det är ju tanken som räknas eller? ^^
Vi åkte i alla fall tillbaka hit till stan vid 15.00 och gick och handlade lite mat för vi tänkte att vi skulle göra tacopaj och kladdkaka som efterrätt ^^ hihi. Det blev riktigt gott faktiskt :)



Men nu så sitter jag i alla fall här och ska snart gå och dejta kudden inför morgondagen ^^

Men Grattis till min söta pappa på farsdag igen iaf! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0