Pluuuugg...

Sitter just nu i skolan och känner mig inte alls på humör för det här... Ska hitta en massa fakta om sminkets historia som jag ska göra ett arbete om till nästa onsdag och det suger för jag vet inte var jag ska börja! :( Jag är massa trött och lite halv lessen och grinig och jag vet inte vad... ! >< Mest arg och irriterad! Känner att det här blir värsta klagoinlägget men man måste lägga in sånna med ibland.. även fast det kanske inte är så himla roligt... :(

Näe men jag måste väl försöka och jobba lite häår i mitt vredesmod..
Hoppas att alla utom jag har en bättre dag idag! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa G

usha låter inge kul att vara seg. :( Kämpa på bara, det blir ljusare snart :)

2009-12-17 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0