Redovisning

Idag var jag och Louise till Startcentrum som sagt och vi ska gå någon kurs som är den 9:e december, var en kurs imorn också men ingen av oss kunde imorn så det får bli den 9:e istället :) Nice!

När vi kom till skolan så hade vi redovisningen om vårat arbete om brudklädsel. Jag hade gjort om en klänning som jag skulle vilja ha när jag gifter mig men lärarna var lite skeptiska och sa "en sån klänning kan du väl inte ha på dig i kyrkan? vad skulle prästen säga?" Men vem har sagt att jag ska gifta mig i kyrkan? Det går ju nästan att gifta sig vart som helst nu för tiden.. ja sa iaf så till dem och då blev dom tysta.. De sa när vi fick uppgiften att vi fick göra en klänning som vi villa ha den på vårat eget bröllop någon gång. Så då blev jag lite grinig.. Så jag gjorde den som jag ville ha den, lite rockigare.. men nog om det! (bild på den här nedanför)



Jag tycker att den är fin i alla fall!

Men nu ska jag ta och städa mitt rum och byta sängkläder m.m. ^^
C ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0