Religionprov + stan = Hyfsad bra dag :)

Idag hade vi religionprov och det gick nog riktigt dåligt! usch.. Men skönt att det är över i alla fall. Hade bara 2 lektioner sen efter det och det var Kultur & stilhistoria och svenska, rätt slappa lektioner så det var skönt.

Efter det så gick jag och Louise upp på stan en sväng och jag köpte dom söta små burkarna som jag pratade om tidigare :D Så himla söta! ^^ Jag köpte även 3st silverfärgade dödskalle-ljushållare till badrummet ^^ (De är från Entré allihopa) Nice! Efter det så var vi på Ginatricot och då köpte jag ett par leggins som änteligen fanns i strl S, de har inte funnits de andra gångerna jag har varit in men nu gjorde de det! :D Me lajk!





Det är väl på ett ungefär vad jag har gjort idag ^^ Ska snart plocka reda på lite grejer som ligger överallt i mitt rum, börjar bli en liten "stökmaja" tror jag, haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0