Sjuuk..

Idag mår jag verkligen inte bra efter vaccinationen från igår.. Har ont i armen, feber och mår aningen lite illa också. Men det var ju de mest vanliga biverkningarna som kunde hända har jag läst på papperet som man fick med från veccinationen, så det går nog över snart :)

Jag vill inte avskräcka någon från att ta den eftersom att är man i riskgruppen eller har någon i sin närhet som är i riskgruppen så tycker jag verkligen att man ska ta den. Jag tog den mest för min pappas skull eftersom att han har astma. Sen om man inte hör till den gruppen eller att inte någon i din närhet inte heller är det så får man ju helt bestämma själv om man vill ta den eller inte. Det bestämmer man väl själv annars också.. Men så tycker jag i alla fall. Så är du osäker på om du ska ta sprutan så tycker jag nästan att du ska ta den. Tänk på att folk du kanske inte riktigt känner, som är i riskgruppen, men som är i din omgivning dagligen, kan bli smittade av dig om du inte tar sprutan. Man man får tänka en och två gånger i alla fall.
Jag gjorde det för min älskade pappa, eftersom att han har astma och jag vill inte att han ska få influensan<3 och även för en av mina bästa kusiner, Stina! <3


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Stina!

Men vadå, inte för min skull e ?! :O Det var det jävligaste! Jag är ju också i riskgruppen! Nej nu får jag en tår i ögat =´(

2009-11-18 @ 20:30:51
URL: http://kristinaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anntonia

Joo! Klart att det är för din skull också världens bästa Stina! <3 Tänkte bara inte så långt :'o

2009-11-18 @ 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0