tvätt - time!

Idag har det varit en ganska slapp men lite småseg dag. Dagen började med att vi skulle ha haft lektion kl 8.30 imorse men det var eget arbete och det betyder att vi hade kunnat jobbat hemma tills nästa lektion skulle börja. Nästa lektion var iaf svenska och efter det naturkunskap med prov på atomer och molekyler, eller vad det nu var? ^^ Gick inge vidare iaf, så vi får väl se hur det går :)

Skoldagen slutade iaf vid 12 nån gång :) skööönt! Så jag och Louise knallade upp på stan och kikade lite grann medans vi väntade på hennes buss hem. Var in på Entré och kollade lite och då hittade vi dessa söta små kakburkar :D Helt underbart söta! ^^ Det fanns många olika modeller. Tror nämnligen att jag ska ta och köpa mig 1 eller 2 sånna imorn ;)

Bilden är lånad från google



För övrigt så håller jag på och röjer undan en massa skräp och grejer här i lägenheten ska även ta och kila ner till tvätten nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0