Vaccin

Har nyss vaknat, men skulle inte ha behövt kliva upp förän 10.00 - 11.00 men jag gick och lag mig vid 21.30 igår så jag har nog sovit klart för inatt (; haha.
Men jag ska iväg till skolan om ett tag och där ska jag möta upp Linn så att vi kan åka och ta det där vaccinet mot den nya influensan :s Skulle egentligen ha tagit det igår med Louise, Matti, Henry & Jossan men det blev inget eftersom att när vi kom till mässhallarna så var det mellan 200-400 meters kö dit! :O Ingen av oss hade verkligen ingen lust att stå där i kön så länge! >_< Så jag åker dit med Linn idag istället, och lite tidigare dessutom så får vi väl se om vi får någon spruta idag ^^

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra mig iordning inför skolan! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0