Wohoo!

Idag har jag varit riktigt duktig! :D Va i skolan från 8.30 - 12.55 sen gick jag och hämtade ut mitt studiebidrag på banken och gick på stan med Mirre, Jessica och Emelie. Efter det så åkte jag hem och gjorde mat och bytte om, sen så gick jag och Matti ner till tvättstugan och tvättade och sen SPRANG VI EN RUNDA! Kan ni tänka er!? Nu har jag äntligen börjat röra lite på döfläsket ;D Kommer bli hårdträning framöver ^^ Vi sprang ett tag och sedan sprang vi till maxi och inhandlade lite grejer. Så vi har nyss kommit hem och väntar på att tvätten ska bli klar sen ska vi köra lite styrketräning också! :D Nu J*vlar ska det bli lite ändring i vardan! ;D
HERE I COME!

Näe nu ska jag photoshopa lite grann inför kultur & stilhistorian som ska vara färdig på måndag ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0