24/9 - 2009

Tjosan!

Nu är man äntligen hemma efter en lång dag på praktik mellan 9-18. Det har varit en rätt lugn dag idag på salongen men ändå rätt skönt förutom värk i fötterna eftersom att stå i converse i 9 timmar kanske inte är någon höjdare ^^ hehe.

Imorn blire skola igen iaf, så då blire idrott och sen projektarbete. Blir nog mest chillkväll imorn också eftersom att jag, Matti, Johanna och Tobbe ska till Lisa och William på lördag på lite roligheter. Det ska bli skoj! :)

Min blogg iaf, är och kommer vara under uppbyggnad ett tag framöver så den är lååångt ifrån klar än, så var inte oroliga, det kommer! ;D

Men nu ska jag chilla vidare för att sedan besöka John Blunds land! ^^


Kommentarer
Postat av: Snygg-Johanna

Jaaaa lördag blir bäst :D:D för då får jag träffa snygg-anntonia igen :D:D känns som det var as länge sen vi sågs :O <3333

2009-09-24 @ 19:34:19
Postat av: Anntonia

Jaa :D och jag får träffa snygg-johanna! :D:D ja men eller hur :o det är på tiden att vi ses ju! ^^ <3333

2009-09-24 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0