End of easter

Nu är påsklovet slut för min del och jag drar tillbaka till Örebro om en dryg timme.Suck.. För första gången på länge så har jag haft hyfsat roligt under den här tiden jag har varit hemma i Hälsingland! :) Så det ger vi tummen upp för! Har i alla fall tagit det mest lugnt under veckan som gått men i helgen blev det till att festa och gå på tranan och träffa en massa gamla goa vänner :D Skitkul hade jag i helgen i alla fall, tack till alla som var med och gjorde den till en minnesvärd helg ;D haha.
Jag fick även med mig Andri ut på tranan under lördagen och det var riktigt roligt kan jag ju säga! Har saknat den bruden nå fruktansvärt! Men kul hade vi i alla fall :D <3

Min studentmössa har inte kommit än så jag får väl hoppas på att den kommer under den här veckan men då kan jag inte hämta den eftersom att den kommer hem hit till mamma och jag är ju i örebro då... Men men, jag får väl hämta den när jag kommer hem nästa gång :)

Imorn efter skolan så ska jag nog försöka ta och komma igång med gymmandet efter en veckas slappande! Beach 2010 here i come! ;D

Näe nu orkar jag inte skriva mer så ha en bra dag i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0