Måndag

Tjosan hejsan!

Idag är det måndag och jag vaknad väldigt pigg och glad imorse och solen sken :D Me like! Gick i alla fall till skolan och gjorde det jag skulle och efter skolan så gymmade jag och Louise och sedan gick vi på stan en sväng. Hittade ett par riktigt fina klackskor som jag ska ha på balen för endast 399:-, de skulle ha kostat 599:- men det var nedsatt pris :D Kanon! Jag köpte även nitar som jag har pimpat min plånbok med som jag fick av min farmor. Så nu är den faktiskt acceptabel att använda ;D haha.
Min student mössa has arrived in Holmsveden @ pappas place också! :D Han skickade ett mms på den, eftersom att jag inte får se den förän om typ 2 veckor, och den så riktigt nice ut :D
Studenklänning ska förmodligen beställas efter att jag skrivit klart detta inlägg också, balklänningen ska vara färdig om ca 1 månad och nu är i stort sätt allt färdigfixat inför studenten så NU är jag redo!! :D Så jävla pepp nu! :D

Klackskor från Scorette, 399:- Ord. pris 599:-
(Skittaskig bild men orka inte fixa någon annan)


Gammal plånbok jag fått av min farmor.
Pimpad med nitar från Panduro, Stora 36:- (10-pack) + små 19:- (20-pack)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0