Jobbar

Just nu sitter jag här på salongen, har precis gjort en provuppsättning på en tjej som jag ska fixa på lördag inför hennes bröllop :) Kommer bli skoj! Tror det kommer bli riktigt bra och hon verkade väldigt nöjd med idén och själva uppsättningen :)
På tal om att jag är på salongen så är ju detta min 5:e jobbvecka (!?), det är ju helt sjukt att tiden går så himla fort! Tyckte inte att det var länge sedan vi började jobba jag och Louise.. Men men, det är väl så när man har roligt, tiden går fort!

Jag undrar vad som händer mer i helgen än att jag styla bruden på lördag..? Jag är sugen på en till utgång, förra va ju super! :) Va länge sedan jag hade det så roligt! ;D

Men nu ska jag fortsätta jobba, tänkte även att jag skulle bjuda på en bild från förra veckan på mig och louise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0