Amanda Jensen

Amanda Jensen uppträder på Tranan i Bollnäs på lördag, funderar faktiskt på att dra dit. Kul och få träffa lite gamla kompisar tänkte jag :)
Någon som ska dit eller? ^^


Har varit till tandläkaren idag, fy fasen.. Ju fler gånger jag är dit ju mer hatar jag det! Fy fan... Det är verkligen hemskt allstå.. Jag fattar inte >_< Har jätteont i munnen nu och de har bara tagit bort tandsten, men fy fan va ont det gör! BLÄH!
Efteråt så följde jag Tobbe till Torsbergsgymnasiet och satt där i caféterian medans jag väntade på mitt tåg hem och han på sin lektion. Träffade och såg lite gamla ansikten också ^^ Alltid kul att träffa komisar som man inte har träffat på ett tag :) Det är nog det enda possitiva med att komma hem till Hälsingland igen, att man får träffa kompisar och familj :)

Men nu ska jag ta och försöka hitta på någe här, sitter ju helt ensam här hemma och tråkar! >_< uffa...



Kommentarer
Postat av: dannie

okej, fan vad nice! det var alltså priset för alla saxar och knivar du fick med? :)



vill också ha nya saxar!

2010-02-18 @ 20:21:55
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Bilja photoshopbloggen

Hej!



Dom fanns i en butik här i byn, tyvärr så vet jag inte vad dom heter..



Hoppas du får en bra dag!



Kram Bilja

2010-02-22 @ 09:06:37
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: dannie

Ja verkligen. riktigt bra pris!



jag är verkligen avis!

2010-02-22 @ 22:37:42
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0