Back to Örebro

Idag har jag varit upp sen kl 8.00. Jag har lov och det kanske är lite väl tidigt att kliva upp den tiden då ^^ men jag var tvungen om jag skulle hinna städa mitt rum här hos pappa, duscha och packa. Tåget går tillbaka till Örebro vid 13.12 härifrån Holmsveden så jag ska bara få håret att torka (har ingen hårfön här) och packa sen är det väl bara att dra :)

Det har varit hyfsat roligt här uppe i hälsingland denna gång faktiskt, varför vet jag inte.. kanske för att jag har träffat lite gamla vänner som jag inte sett på ett tag och så :) Tummen upp för det!

Igår så fick jag en ny body lotion av mamma <3 den luktar hur gott som helst! Jag är helt såld.. LdB´s limited edition - Dream Wishes. Den luktar vanilj och doften stannar kvar länge och den ändras ingenting heller utan den luktar likadan hela tiden :) Me like! Synd att den kanske inte kommer att finnas så länge bara :/ Får köpa på mig flera st så att jag har, haha!



Vill även säga Grattis till min svärmor som fyller år idag också! :) Massa grattis till henne <3

Men nu ska jag ta och packa ihop det sista så får se om jag hinner uppdatera något när jag är tillbaka i Örebro! :)
Ha en bra dag!

/ Anntonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0