Måååndag

Det har varit riiiktigt dålig uppdatering här nu under helgen, men det sa jag tidigare förra veckan att det kunde bli och så blev det ^^ Men men, det är bara att ta nya tag denna vecka istället! :D

Varit i skolan idag i alla fall, har haft IV-val, svenska och naturkunskap. Efter skolan så gymmade jag och "Lojsan", det var skönt efter en lång helgs slappande ^^ Har ju gått ner 3 kilo sedan jag började träna efter jul & nyår! :O Blev lika förvånade som ni när jag ställde mig på vågen hemma hos pappa i helgen. men det känns bra i alla fall :) Måste ju göra av med "vinter-hullet" nu så att man blir snygg till sommaren (; haha.

Städade hela lägenheten när jag kom hem idag också, fan vad jag hatar att städa den här lägenheten alltså! Så jävla äckligt... usch.. Känns som att när man väl har städat och gjort fint så blir det skitigt/stökigt lika snabbt igen.. -.- Känns så meningslöst. Jag längtar, VERKLIGEN LÄNGTAR tills jag får flytta härifrån och in i en ny lägenhet! Ska bli sååå skönt! Men men, ca ett halvår kvar tills dess så jag får väl stå ut.

Just ja! Jag har glömt att berätta att jag fick mina söta rosa "uggs" i helgen när jag var hem :D Dom var huuuur mysiga som helst! ^^ Dom finns att köpa på Melba, kika in här om du är sugen på dem (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0