Måndag

Just nu sitter jag hemma hos pappa, ingen annan än jag som är vaken här nu. Pappa ska upp och jobba kl. 03.00 och bror min ska till skolan imorn. Jag då? Jag kan sitta uppe hur länge jag vill för jag har SPORTLOV. Ja så är det. Imorn tänkte jag vara lite duktig och städa mitt rum här hos pappa sen fixa lite viktiga grejer till projektarbetet men jag ska fan ut i snön och hoppa också! :D Tack och lov för att barnasinnet finns kvar! Det är ju fan 1,5 meter snö här :o och jag skojar inte! Fy fan så här mycket snö har jag inte sett sen jag var liten! Sjukt alltså!

Va i alla fall ut i lördags med Lisa, Matilda & Annie. Det var roligt :) Träffade lite gammalt folk :D + massa nytt kufigt folk x) HAHA!

Idag har jag och mamma bakat kladdkakemuffins och semlor med vaniljkräm i ^^ Det blev riktigt mumma!
Åker tillbaka till Örebro på onsdag iaf och utgång på fredag med Louise m.fl. (; Najs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0