Nagellack

Jag har provat mitt nya nagellack nu. Det fungerade jättebra! Bättre än förbäntat faktiskt. Trodde att det skulle behövas målas minst 2 lager för jag hade i baktanke att det skulle vara lite "blaskigt"/genomskinligt, men ICKE! Behövde bara måla på en enda gång och det ser ut som att det skulle kunna vara minst 2 lager och det torkade supersnabbt! :O Sen återstår ju det att se om det släpper lika fort som det torkade men det känns som att detta är ett skapligt lack ändå :) Wet n wild heter märket på lacket och det är köpt på en vanlig ICA affär, vet tyvärr inte vad det kostade eftersom att det var min mamma som köpte det till mig. Tack Momiiiie! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0