Nya saxar!

Jag har verkligen inte haft någon ork att uppdatera nånting under den här veckan..Har haft fullt upp hela tiden känns det som. Så jag måste bara berätta att jag har fått mina nya saxar! :D They are awesome! Det är de saxarna som är på bilden men det var en riktigt bra kniv med också så det är ju ett plus :)

Just nu så sitter jag uppe i Norrland hemma hos mamma vid min brors dator ^^ haha! Har inte så mycket för mig just nu.

Mamma berättade en sorglig sak för mig idag när jag kom hem.. det var att vi hade en katt som hette Titioo men pappa hade varit tvungen att ta bort honom under den här veckan för att han hade fått någe fel på bakbenet :'( Han hade förmodligen blivit påkörd av en bil eller någe för han kunde knappt gå och verkade vara helt virrig.. stackarn<3 Han var en blandning mellan Norsk skogskatt och vanlig bondkatt, men han var jättestor och jättefluffig.. mysigare katt får man leta efter! Känns konstigt att han är borta nu för vi har ändå haft honom i 8 år :/ visst 8 år är inte så mycket för en katt men i alla fall.. Saknar min misse<3

Imorn ska jag till tandläkaren kl 07.45 på morron!!? Bra tidigt!! Uffa! Vill inte, jag hatar verkligen tandläkaren för de gör bara illa en hela tiden :( bläh på dem...
Senare imornkväll så ska jag träna balfrisyr på Lisa :) Så får se hur det går, ska ju göra den på fredag också då hon har sin bal :) Nice!

Men nu ska jag inte sitta här och skriva så mycket mer skit :)
Ha det!


Kommentarer
Postat av: dannie

ja, det är sant. det är egentligen sjukt hur man värderar djuren. för att egentligen hade nog det där marsvinet det riktigt bra jämfört med de djur som föds upp för att slaktas. de får ju aldrig se dagsljuset och får trängas i sina burar och allt. men man tycker så synd om familjen! Jag förstår det inte..



Snygga saxar! Vad gick dom på? :D

2010-02-17 @ 22:19:25
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0