Trött

Jag har inte orkat uppdatera någonting typ sen jag kom hem.. så himla trött efter dagen på salongen i skolan. Hade iaf två kunder, en jättelång-hårig tjej och en jättetjock-hårig kille, men det gick riktigt bra faktiskt, till o med så bra att jag fick 20 spänn i dricks (; haha! Men det är alltid lika kul när man får dricks för att de säger att de tycker att man är duktig ^^

Jag tänkte väl snart ta och gå och lägga mig för jag är så himla trött.. sen så ska jag vara inne i stan till halv 11 imorn ungefär för att träffa Linn och eventuellt mina 2 andra brudar för att shoppa lite :) Sen ska jag till skolan och skriva ut lite grejer, sen dra hem och göra sig iordning inför kvällen, för imornkväll blir det utgång! :D Det kommer bli nice! :D

Men nu tänker jag inte skriva med idag så GOD NATT på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0