18 januari

Nu har det varit riiiktigt dålig uppdatering här under helgen! Förlåt för det! Men jag har varit med Matti hos hans föräldrar hela helgen och det har bara inte funnits någon tid att kunna blogga något. Tråkigt men så är det!

Idag har jag varit i skolan i alla fall och efter det så fixade jag och Louise varsin nuddis till gymmet på skolan, så vi har pumpat fläsk idag! :D Det är nice! Man måste ju kunna komma i någon balklänning sen ju! (; haha. Men det var skönt att få röra lite granna på sig nu efter jul och allt. Så jag kommer väl att gymma mellan 3-5 ggr i veckan nu och fram till studenten! :D

Idag har jag även fått min bok om hur man gör Amigurumis! :D Det är Mia Bengtsson som skrivit den :) Så nu får vi se om jag lyckas göra någon liten Amigurumi ^^ hehe.



Just nu så sitter jag och väntar på att min deg ska jäsa färdigt så att jag kan baka matbröd! ^^ Kommer bli jam jam! :)

Men nu ska jag göra någe annat en stund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0