<3 !

Fick reda på att min Farfar får komma hem imorn!! ÄNTLIGEN! Efter 2 månader på sjukhuset så har han behandlats för legionärssjukan, lunginflammation & blodförgiftning. Jag har varit så himla orolig under denna tid som han har varit inlagd eftersom att han va när på att kola-vippen.. :/ Men nu mår han bra igen och han får nog komma hem imorn och jag är så fruktansvärt glad över det!! :'D
Har inte träffat honom sen slutet av november när han låg sövd på intensiven och såg ut som en uppblåst ballong :( Men nu till helgen så får jag äntligen träffa honom igen! :'D
Min Farfar är den bästa av sitt slag!

Jag Älskar Dig Farfar, Du Är En Kämpe! <3



Min Älskade Farmor & Farfar <3
Ni betyder så oerhört mycket för mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0