Fönvågor

Idag har jag stått och gjort fönvågor i ca. 2-3 timmar. Det går i alla fall bättre och bättre! och tur är väl det :)

Jag börjar bli lite smått nervös över gesällen, måste hitta modeller och hinna träna på dem också! :O Hur svårt är det inte när man bor 30 mil från alla man känner över +35 !? Liksom.. jag känner ju ingen här nere som skulle kunna tänka sig att göra en permanent eller fönvågor på!? Visst, jag kan ju fråga någon random-person på stan men inte fan vågar jag det! >_< blir så himla arg på mig själv... Men jag ska göra det teoretiska nu i vår i alla fall sen så har man ju två år på sig att göra det praktiska så jag hinner nog förhoppningsvis!

Någon som är villig att ställa upp inom något av momenten?:

Långhårsuppsättning
Kort festfrisyr
(dam, kortare än axlarna)
Färgning (Gråhår eller bara vanlig färgning)
Damklippning
Permanent
Bruduppsättning
(med slöja & krona)

Herrklippning (maskulin form)
Fönvågor (Herr fön)

Säg till om du vill ställa upp på någe så kan vi diskutera om saken! :D




Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

Jag skulle nog kunna tänka mig att ställa upp :) Bruduppsättning verkar ju kul. hehe ;) om du inte redan har någon till det vill säga. Örebro ligger ju inte... öh. Sååååå långt bort iaf xD haha. Men va fan. Kul grej :)

2010-01-20 @ 20:16:25
Postat av: Anntonia

Okej vad snällt av dig :D Jag kommer ju att behöva öva en massa också så att du vet det :o Men hur långt hår har du nu? ;O :)

2010-01-20 @ 20:38:44
Postat av: Ida Larsson

Hm. Öva ja.. Just nu är håret ungefär till skulderbladen :) Det tog visst längre tid än vad jag trodde till Örebro. Fasen då. Det hade varit skitkul !! :)

2010-01-20 @ 21:36:58
Postat av: Anonym

Okej :) Okej typiskt :/ Jaa och jag hade haft ett moment mindre att bekymmra mig över ^^,

2010-01-20 @ 21:39:58
Postat av: tina

Snygg bloggn vafan:O

2010-01-20 @ 21:57:12
URL: http://missfakehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0