Fredag

Tjoho! Snart ska jag ta och pallra mig till bussen för att ha sista idrottslektionen ever! Efter det så ska vi ha samtal om projektarbetet sen slutar jag för dagen. Så ikväll tänkte jag att jag skulle göra egna klyftpotatisar med fläskfilé och beasås till mig och älskling :) Får se hur det går då ^^ Tänkte även att jag ska måla min tavla idag som inte har blivit av än.. Men nu jävlar :D

I helgen tänkte jag att jag skulle släpa med mig Matti till IKEA för att inhandla lite små "bra-att-ha-prylar" och sen ska jag till jysk och köpa ett nytt täcke tror jag :) Lägger upp bilder på det senare!

Nu måste jag springa till bussen! HA EN BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: dannie

Jaa, och balen! Haha. Hur gick det med skuggorna? :)

2010-01-08 @ 11:21:15
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0