Seg

Just nu så känner jag mig vääldigt trött och seg! >_< Har varit i skolan och haft 3 lektioner och efter skolan så gymmade jag och Louise igen. Känns skönt att träna när man har träningsvärk tycker jag ^^ hehe.

Jag borde ta och plugga lite religion nu egentligen eftersom att vi har prov på Islam på onsdag nästa vecka.. Men jag orkar inte!! Det är såååå tråkigt! Usch! Får se om jag orkar plugga någe idag eller om jag tar det på tåget hem imorn istället.
Imorn är jag på salongen på skolan, efter det så tar jag och Matti tåget upp till Hälsingland över helgen :) Min lillebror Abbe, fyller 10 på fredag så då blir det väl tårta, ska även träffa Farmor och Farfar i helgen! :'D och eventuellt klippa dem :) På lördag så åker jag, Matti, mamma, hennes kille och min bror Olle (kanske nån mer) upp till Järvsö för att åka snowboard och skidor! ^^ Kommer bli nice! :)
Så det kommer nog bli dålig uppdatering i helgen >_<

Men men så kan det bli ibland ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0