Skolstart

Idag så började skolan igen.. och jag klev upp i vredesmod imorse! Ville verkligen inte åka till skolan nu efter att man har haft lov! Usch, ville inte tvingas upp och ut i kylan kl 8 på morgonen... Men som tur var så gick dagen riktigt fort och det är väl ett plus :)
Jag och Linnea fick dela på en kund idag eftersom att det var så lite kunder på salongen i skolan idag. Vi färgade + slingade och klippte en tant hon blev i alla fall väldigt nöjd :) Ett plus för det!

Just nu så sitter jag här för jag har nyss kommit hem, har varit och handlant lite på ICA också, får bli korv med bröd för mig och Matti ikväll x) haha! Men jag känner inte för att ställa mig och göra värsta gourmet maten idag så det får la bi körv då! ;D Men ska nog städa lite här i mitt rum idag och byta sängkläder m.m. innan maten tänkte jag. Läre ju snart kasta ut julen också så man kan ju börja på lite i taget i alla fall ^^

På tisdag nästa vecka så kommer vi att få en kurs i Extensions på skolan. Kommer även att bli diplomerade efter det :) Det är nice! Får se hur den dagen kommer att bli, jag ser fram emot det! :)

Näe men nu ska jag ta och röja lite här (!) sen kanske jag tar och plockar fram tavelduken och målar lite också, har ju så tråkiga tapeter så jag måste ju piffa upp med en färgglad tavla! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0