Söndag

Har precis vaknat pga. av att mina gerbiler (ökenmöss) inte kan vara tysta när man ska sova ^^ I alla fall inte flickorna, pojkarna är tysta som möss! >< Men det kanske är som oss människor, tjejer är mer högljudda än killar , vem vet? (;
Här får ni två bilder på dem:

Pojkarna är svarta med några vita fläckar här och där, tjejerna är brunspräcklig och albino ^^


Jag känner mig jävligt sugen på att måla en till tavla i samma inspiration som den jag gjorde häromdan men i andra färger och med vit bakgrund! :) Ska nog gå till Panduro imorn och fixa en till tavla och nån ny färg! ^^
Fan jag tror att jag har fastnat för det där med att måla :D Jag är inte så jävla duktig på det med det är i alla fall kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0