Sovmorgon!

Gud va skönt! Idag har jag sovmorgon :) Har precis klivit upp så ska väl ta och pallra mig till duschen en sväng snart. Jag ska in till stan vid 12 för att Louise och jag ska leta rhinestones som vi behöver till projektarbetet efter det så ska vi till skolan som börjar kl. 13.00. Ska vara på salongen i skolan idag från 13.00 - 20.00 !? :O Var tydligen nått mini-öppethus på skolan så drf vi ska vara där så länge >_< seeegt.. Men men, hoppas att det finns massor att göra i alla fall så att man slipper bli rastlös :)

Men nu ska jag ta mig en dusch så hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: tina

inga problem! :) Aw, tack! :)) de finns mkt kvar att göra på den dock :)

2010-01-21 @ 18:28:33
URL: http://missfakehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0