Studenten...

Gash.. det är verkligen inte långt kvar till studenten nu!? Jag får panik! Fy sjutton, jag vill verkligen inte! :O Visst det kommer bli skönt att slippa plugga men jag kommer sakna mina kompisar och de slappa dagarna.. Efter studenten blir det ju jobb på en gång nästan :O Uff... :(

Har iaf suttit och kollat studentmössa och letat studentklänning & kikat efter balklänning nu i nån timme.. Mössa vet jag vad jag vill ha iaf, studentklänning har jag väl ungefär ett hum om hur jag vill att den ska se ut men har inte hittat någon och balklänningen är nog värst, vet inte alls vad för modell eller färg jag vill ha!? Shiiiiet...

Någon som vet var man kan hitta snygga studentklänningar & balklänningar?
TELL ME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0