Trööött

Nu är man äntligen hemma från skolan.. Varit fullt upp hela dagen på salongen i skolan idag.. gash jag är helt slut! >_< fy sjutton! Men jag ska väl ta och göra iordning lite mat snart för vi har ju inte fått nått mer än en mini-fjutt-macka i skolan idag! :O Så jääävla dåligt! BLÄ! Blir så trött på skolans indragningar m.m...

Jag ska snart ta och leta lite ideér till Linns frisyr och prova sminket lite granna, så vi får se vad som kan tänkas göras imorn på projektarbetet. SÅ stressad! >_<

Tänkte även kolla om det är någon mer som har lust att ställa upp som modell för en dag, bli färgad, klippt, stylad & fotad? :)
Kunde vara bra med nån modell till, så hör av dig! ^^


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill jag vill jag vill!

2010-01-23 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0