Tuesday

Godmorgon!
Just nu så sitter jag här och väntar på att klockan ska gå.. 45 min kvar till bussen ska gå och jag är redan färdig!? Vad är det här :O Jag fattar inte hur jag kan vara så sölig att göra mig iordning vissa dagar och andra är jag skitsnabb!? Gash... jag hade ju kunnat sova ett tag till >_< vad arg jag blir...

Efter skolan idag så ska jag och Louise träna igen! :) Kommer bli riktigt skönt med tanke på att man ska ju träna bort tränngsvärken, å det behövs verkligen kan jag säga! Haha! Jag hade världens träningsvärk igår, men idag.. HAHA.. den ska vi inte ens prata om x)

Men nu ringer mamma så jag måste väl prata med henne! ^^
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0