Lördag

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.. men det har varit fullt upp hela veckan med massa plugg, projektarbete och möte! Har bara inte haft tid att blogga något. Igår så gjorde jag, Louise & Alex klart det sista med modellarbetet för projektarbetet, det känns skönt. Så nu är det bara att försöka pussla ihop boken på måndag, sen är det färdigt :) 

Tänkte att jag skulle visa alla före- och efterbilder när vi gjort klar boken men jag kan visa efterbilderna så länge :) Så får ni se förändringarna sen ;)

Så vad tycks? Har jag, Louise och Alex gjort ett någorlunda jobb än så länge då? ;P

(Alla modeller ska få bilderna så fort jag är klar med dem! )



Kommentarer
Postat av: placebohoe

Fina foton :) kram

2010-03-06 @ 20:42:38
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0