Måndag

Ja.. nu är lovet slut och allvaret har kört igång igen. Usch, jag hade gärna sovit till 11 idag men istället så fick jag kliva upp kl 06.30 ><  Fy sjutton.. Blev ingen vidare dag i skolan heller, hade ju bara 2 lektioner :P Så slutade 11. Efter det så följde jag med Louise hem till henne för att sedan fixa med lite grejer inför kommande projekt. Fick skjuts hem tillbaka till av henne och hennes pappa, det var snällt av dem :) <3

Just nu så har jag kollat på filmen: I taket lyser stjärnorna. Måste ha kollat på den till på onsdag då vi ska ha gjort en filmanalys på den. Ska även göra ett referat på den filmen eller vad det var..
Imorn har vi även det teoretiska gesällprovet! Herregud, hur ska detta sluta!? ;o Önska mig lycka till i alla fall för det lär behövas!

Men nu kan jag inte skriva mer pga. att dels måste jag plugga och dels för att jag har tagit Mattis dator som han verkar vilja ha tillbaka (; haha! 

Men ha det brao! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0