Norrut

Just nu sitter jag uppe i Norrland (eller södra norrland är det väl egentligen) och gör ingenting mer än att jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig här hos pappa. Jag åkte hit igår i alla fall och ska väl vara här till söndag tror jag. Någon som vill hitta på någe under de här dagarna eller? ^^

Jag har fått hem mina sneakers, som jag ska ha på studenten, från ABC-gruppen nu också och min studentmössa skulle väl komma den här veckan någon gång. Nice! Varför jag har valt att ha sneakers på studenten är för att jag inte kommer orka springa runt i klackar HELA dagen. Thats it.


Tänkte även slänga upp en bild på mitt förkläde som jag köpte på frisörmässan (Elmia Inspiration 2010) i Jönköpning för någon helg sedan. Jag gillar´t skarpt kan jag ju säga! :D (Ursäkta den dåååliga bilden, men det får ni leva med)


Nu har jag inget mer att skriva om för tillfället, kanske kikar in en sväng senare idag!
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: dannie

Haha men va? Min brydde sig inte ens om piercingen. Jag fick billigaste abonnemanget och allt. hon sa att jag hade så fina tänder ändå!;D

2010-03-30 @ 17:57:14
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0