Studentklänning

Jag sitter just nu och letar efter en studentklänning men det går inge vidare eftersom att jag inte riktigt hittar "den perfekta" klänningen.. Men det kan ju bero på att jag aldrig använder klänning så det är väl lite svårt att veta vilken modell som sitter bra och så... Men jag har i alla fall hittat 2 klänningar som jag funderar på, dock snarlika med ser ändå olika ut och det är olika materiel.

Så vilken tycker ni är finast?

Klänning från Style by Stars, 599:-, vit

Klänning från Style by Stars, 499:-, beige

Vet ni någon bra sida med klänningar? TELL ME ABOUT IT!
/ Anntonia

Kommentarer
Postat av: dannie

den är tight över bysten för mig! men jag har typ dd - e-kupa så.. men annars är den jättefin på! verkligen. Jag ska hårdträna nu så lite fett försvinner från brösten haha.

jag har strl. L

2010-03-22 @ 16:20:39
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: dannie

haha ja, det är verkligen illa! :D men det är bra att man har studenten som mål!

2010-03-23 @ 18:50:33
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0