Uttorkad

Nu jäävlar får jag ta och skärpa till mig! Har ju inte bloggat på 2 veckor!? Herregud. Men jag ska faktiskt komma med en (dålig) förklaring, jag har inte haft tid eftersom att projektarbetet och massa annat plugg har tagit upp tiden och hela förra veckan låg jag sjuk och hade minst 39 graders feber! Men nu jävlar taggar vi igen! :D

Blir kanske utgång på tisdag med brudarna eftersom att det är påsklov nästa vecka och då åker jag m.fl hem så vi tänkte festa innan det ;D
Vart på frisörmässan i Jönköping i helgen och det var riktigt nice :) Jag köpte ett jättesött förkläde som jag ska ha när jag färgar/klipper (visar bild på det senare) och sen köpte jag lite olika hårprodukter från Hair Manya :)
Nu har jag inte tid att skriva mer för jag ska till bussen! Men jag ska försöka skriva lite mer när jag kommer hem :)
Ha en bra dag!
/ Anntonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0