Hälsingland

Sitter på jobbet nu men ska snart plocka iordning och sen bege mig mot tåget upp till Hälsinge-skogarna! :) Ska faktiskt bli skönt att få komma hem några dar, har faktiskt saknat alla där hemma. För det är ju egentligen där mitt "rikitga" hem är även fast jag är skriven i Örebro nu mera... Men men man får vara glad för stunden iaf! :)

Det blir ett fullspäckat schema hela helgen på grejer jag ska hinna med så jag hoppas jag hinner med allt jag tänkt mig! Ska hjälpa pappa med att julpynta idag när jag kommer hem ikväll också tänkte jag. Får känna lite på den där julkänslan igen som man hade när man var liten! Så mysigt med jul tycker jag, man får träffa alla nära och kära och bara umgås och ha det mysigt en stund!

Men nu har jag inte tid med det här längre!
Ha en bra helg nu för det ska jag ha i alla fall! :D <3



Puss! / A

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

Vad härligt att du ser framemot att åka "hem" numera :) Minns jag inte fel så tyckte du inte att det var lika kul förut... Och vad kul att ni kommer hit imorgon! Vi borde träffas mera. Pussokram!

2010-11-26 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0