Körlektion

Idag har jag haft min 5:e körlektion. Det går framåt vill jag lova! Min lärare sa att vi skulle försöka boka halkan lite tidigare än vad vi gjort och sen försöka boka in uppkörningen så snart som möjlig också (!?!?) Redan liksom!? Höhö, men jag känner mig lite stolt när hon sa så iaf :) Ska bli skönt att nån gång kunna få den där lappen så att man blir lite friare!

Nu sitter jag på jobbet och har för tillfället inte så mycket att göra.. Segt när det är så. Men men, that´s life sometimes :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället. Kanske blir nån mer uppdatering senare om jag kommer på nå kul att skriva om :)

Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0