Tävling

Jag har beslutat mig för att vara med i Thaitrash´s tävling för att pröva lyckan om att kunna vinna en fin Ingen-reklam-tack-skylt som hon har gjort med pärlor ^^
Sen så har jag dessutom hoppat över tröskeln 10 ggr jämnfota (på jobbet!?) som hon sa ;D haha!

Min motivering varför jag skulle behöva denna skylt är: För att jag får hem buntar och åter bunat med reklam flera gånger om dagen hem i mitt brevinkasst.. Det är flera olika "reklam-utkörar-bud" som kommer ungefär 2 ggr/dag. Lite tråkigt att komma hem efter jobbet och inte "hitta hem" i all denna reklam! Och då brukar jag tänka: "Tänk om man hade en snygg Ingen-reklam-tack skylt.. "

Bilden är lånad från Thaitrash

Wish me good luck ^^

Kommentarer
Postat av: thaitrÄsh

vad roligt att du är med. hehe att hoppa jämfota över tröskeln är ett pluspoäng. ^.^

2010-09-27 @ 16:46:22
URL: http://thaitrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0