Teori

Hejsan hoppsan!
Den här veckan har det varit massa och åter massa plugg på körkorts teorin! Måndag-Tisdag-Onsdag var det teori från 17.00 - 20.00 på körskolan. Idag (torsdag) så var det ca 1,5 timme. Utöver det så har jag pluggat lite på jobbet (när jag haft en ledig stund), suttit ca 4 timmar på körskolan före och efter körlektion/teorilektion, sen är det riskettan på lördag och den är väl ca 4 timmar lång. Så sammanlagt kommer det bli omkring 19,5 timme med teori denna vecka (!?) Känner mig riktigt duktig! :)
Uppskrivningen och uppkörningen börjar närma sig men när det är tänker jag inte avslöja! ;)
.
Nu blev det mycket babblande om teori här så ska nog sluta med det, haha!
.
Tänkte även berätta att om ca 2 veckor så ska jag hem till Kilafors/Holmsveden för lördagen den 16/10 så ska jag på min kusin Annas barns dop :) Det är lille Vilmer som ska döpas. Här har vi en liten bild på sötfisen! ^^,

Här kommer även en rätt gammal bild på mig och Anna, haha ;D

Kommentarer
Postat av: Cissi S

whaat? har Anna fått barn? jag tkr att Anna har försvunnit, hälsa henne jätte mkt från mig! :)

2010-10-05 @ 14:32:08
Postat av: Anonym

Haha jaa det har hon :) Hon fick i mitten på juli. Jaa det ska jag göra! :)

2010-10-05 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0