Uppdatering = zero!

Mina uppdateringar på min blogg sker inte så ofta har jag konstaterat.. Kan hända att jag inte orkar blogga när jag kommer hem efter jobbet eller har nån tid på helgerna. Helgerna försöker man ju leva så gott man kan eftersom att nu äre ju slut på "latdagarna" när man slutat skolan med den vita hatten på sne och man har slungats in i arbets-/vuxenlivet. Man saknar ju skolan lite grann ibland, inga direkta måsten eller räkningar som måste betalas.. Men jag mår lika bra för det! Leva för stunden är något jag har börjat tänka efter lite granna på.
Jag vill göra en riktigt förändring med mitt hår nu känner jag.. Men jag har ingen större idé på vad jag vill göra med mitt fluff.. Färgen har jag nog rätt klar för mig vad jag vill göra iaf. men inget jag tänker avslöja här förän jag har fått det i verket :)

På tal om förändring så funderar jag på att göra en ny design till bloggen också. Vet dock inte riktigt hur jag vill ha den men det är väl bara att släppa lös kreativiteten och se vart den hör mig :)
Ville bara berätta att jag även beställde en keps från junkyard för ett tag sedan och det blev ingen av dem som jag skrev om i tidigare inlägg. Det blev en mycket snyggare och den passar min personlighet ganska bra tycker jag, haha! eller vad säger ni? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0